Ústav pro výzkum Poruchy erekce - A Comprehensive Resource na Poruchy erekce a impotence - Novinky, výzkum, příčiny, léčba, léky, drogy
Náhodný obrázek hlavičky ... Obnovit víc!

Viagra Jako efekty z meloun

meloun erektilní dysfunkce impotence 1. červenec 2008 - muži doufají, že pro některé zábavní pyrotechniky v jejich milostný život tohoto čtvrtého července mohou chtít přeskočit hamburgery a pivo při grilování a jedí spoustu meloun. Ale podle posledních studií, šťavnaté ovoce lze lépe hodí pro Valentine 's den. Je to tím, že vědci říkají meloun má složky, které dodávají Viagra-podobné účinky na tělo krevní cévy a může dokonce i zvýšit libido. Meloun může být fyzická Viagra protože populární letní ovoce je v aminokyselin nazývá citrulin, který uvolňuje a dilates cévy stejně jako Viagra i jiných drog určen k léčbě erektilní dysfunkce (ED).

"Musíme vědět, že meloun je citrulin," říká Bhimu Patil, PhD, ředitel ovoce a zeleniny zlepšení centrum na Texas A & M University, College Station. Meloun Jak by mohl být fyzická Viagra? Aminokyselin citrulin přeměněn na aminokyselinu arginin, Patil říká. "To je předstupněm pro oxidy dusíku a oxidu dusnatého pomůže při cévních dilatací."

"The citrulin-arginin vztah pomáhá zdraví srdce, imunitní systém a mohou být velmi užitečné pro ty, kteří trpí obezitou a diabetes typu 2," řekl Patil. "Arginin zvyšuje oxidu dusnatého, který uvolňuje krevní cévy, stejného základního smyslu, že Viagra má k léčbě erektilní dysfunkce a možná i bránit."

I když existuje mnoho psychologických a fyziologických problémů, které mohou způsobit impotenci, extra oxidu dusnatého mohla pomoci těm, kteří potřebují zvýšený krevní tok, který by rovněž napomoci léčbě anginy, vysokého krevního tlaku a dalších kardiovaskulárních problémů.

Na jednání o nalezení Texas, Irwin Goldstein, MD, Editor-in-šéf Věstníku Sexuální medicíny, byl underwhelmed. Naznačující člověk hostinu na meloun na zvýšení výkonu, říká, "by měly být rovnocenné někoho kapátková pivní láhev v Minneapolis, kde se řeka Mississippi začíná, a doufal, že to vidět, aby dopad na někoho v New Orleans."

"Chcete říct, že meloun je-Viagra, jako je druh zábavy," říká Goldstein. "Ale to ještě nejasně naději, že bude jíst meloun zmírnit ED je zavádějící."

"Drtivá většina Američanů vyrobit dostatek arginin," dodal Goldstein, lékařské režisér Alvarado Hospital Medical Center, San Diego, a klinický profesor chirurgie, University of California San Diego Školní of Medicine. "Muži s ED nejsou nedostatkem arginin."

Přestože arginin je požadováno, aby oxidu dusnatého a oxidu dusnatého je nezbytné pro dilatace cév a mají erekci, "to neznamená, že jíte něco, co je bohatá na citrulin bude dost arginin, že to povede k lepší penilní erections" Goldstein řekl.

"Meloun nemusí být tak konkrétní jako varhany Viagra," Patil řekl, "ale je to skvělý způsob, jak relaxovat cév bez jakýchkoli drog stranu-efekty."

Přínosy meloun nekončí tam, řekl. Arginin rovněž pomáhá močovině cyklu odstraněním amoniaku a dalších toxických látek z našeho těla.

Citrulin, předchůdce arginin, který se nachází ve vyšších koncentracích v kůra melounů než tělo. Vzhledem k tomu, že kůže není běžně jedl, dva z jeho kolegů Patil vědci, drs. Steve King a Hae Jeen Bang, pracujeme na plemeno nových odrůd s vyššími koncentracemi v těle.

Kromě toho, že výzkum by Texas A & M, meloun na fyto-živin jsou studovány v US Department of Agriculture to zemědělský výzkum Service v Lane, Oklahoma.

Jako přidaný bonus, tato studie rovněž ukázaly, že hluboké červené odrůdy meloun mají posunutou rajčat jako lykopen krále, Patil řekl. Téměř 92 procent meloun je voda, ale zbývajících 8 procent je nabita, lykopen, anti-oxidant, který chrání lidské srdce, prostaty a kůže zdraví.

"Lykopen, který je také najít v červené grapefruity, byl historicky myslel, že existují pouze ve rajčata," řekl. "Ale teď už víme, že je to našel ve vyšších koncentracích v červených odrůd meloun."

Lykopen je však tuk-rozpustné v tom smyslu, že je potřeba některé tuky v krvi, pro lepší vstřebávání do těla, Patil řekl.

"Předchozí testy prokázaly, že lykopen je mnohem lépe vstřebává z rajčat smíchané v salát s olejnatý zelenina, jako je avokádo nebo špenát," řekl Patil. "To by se také vztahuje na lykopen z meloun, ale uvědomit, míchání meloun se špenátem nebo avocadoes je velmi těžké prodat."

Studie byly provedeny pro stanovení časového harmonogramu spotřeby olejnatý zeleniny pro zlepšení vstřebávání lykopenu, řekl.

"Jeden konečný trochu rad pro ty, čtvrtého července vodních budete kupovat," řekl Patil. "Jsou daleko lepší nekrájené ukládat, pokud si nechat při pokojové teplotě. Lykopen úrovních mohou být zachovány, jelikož sedí na vaší kuchyňské podlaze. Ale jednou to ostříhat ji chladit. A těšit se. "

Související články:

0 komentářů

Nejsou žádné komentáře ...

Kick věci se vyplněním formuláře níže.

Zanechat komentář